Din email adresse:
Hvor sætter du dit kryds ved næste valg?
Socialdemokraterne
Radikale Venstre
Det Konservative Folkeparti
SF - Socialistisk Folkeparti
Kristendemokraterne
Dansk Folkeparti
Venstre
Liberal Alliance
Enhedslisten
Ved ikke
3845 har stemt.

Sådan markedsfører du din virksomhed


Kategori: Blandede

Når du skal skabe opmærksomhed omkring dit firma eller virksomhed, er markedsføring helt nødvendigt. Hvis ikke nogen kender til dit produkt, bliver det heller ikke solgt. Her er 3 måder du kan markedsføre din virksomhed på.




Hjemmeside


Nu til dags er internettet et sted, hvor mulighederne for markedsføring er uendelige. Hvis din virksomhed ikke har en hjemmeside, så skal du have det. Det er en helt essentiel del i markedsføring i dag. Hjemmesiden giver dine potentielle kunder mulighed for at finde praktisk info om dine produkter, åbningstider bestilling osv. Hjemmesiden er også grundlaget for indhold til dine potentielle kunder. Det kunne for eksempel være videoproduktion , artikler eller white papers. Her er det også vigtigt at tænke SEO ind i dine tekster, så din virksomhed kommer op som som noget af det første, når folk søger på relevante ord.

Sociale medier


Sociale medier, som Facebook, LinkedIn og Instagram, er også vigtigt, når det kommer til markedsføring. Næsten lige meget, hvilken branche du arbejder indenfor, er din målgruppe til stede her. Sørg for relevant indhold, der giver målgruppen værdi og giver dem lyst til at finde ud af mere omkring din virksomhed. Sociale medier er også gode til at give folk et indblik i, hvilke mennesker, der står bag produktet eller virksomheden. På den måde skaber I en identifikation hos kunden og der er større sandsynlighed for et salg.

Tilstedeværelse


Alt skal heller ikke foregå online. Sørg for at komme af sted til relevante messer, events eller andet, hvor du kan møde dine potentielle kunder ansigt til ansigt og selv forklare dem omkring jeres virksomhed og produkt. Den menneskelige kontakt gør bare et større indtryk, end at læse om det på en hjemmeside. Og det betyder at kunderne kan huske jer og forhåbentlig i sidste ende køber jeres produkt.




Mandag d. 17 december 2018 af: Lars Olsen

Del denne historie på facebook

Der er ikke tilføjet nogen kommentarer.
Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind Tilmelding
Tip en ven:

Modtagers e-mail: Din e-mail:

Besked: